вторник, 16 октября 2012 г.

МОДУЛЬ1. РЕФЛЕКСІЯ

МОДУЛЬ1. РЕФЛЕКСІЯ. Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме :
  • як поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього;
  • як даний тренінг допоможе мені вдосконалювати власний педагогічний досвід, створювати блог;
  • як чіткі і конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу;
  • як ресурси програми(блоги, Wiki-сайти) допоможуть мені підвищити професійний рівень.
Постановка власних цілей навчання допомагає цілеспрямовано вдосконалювати власний досвід на тренінгу і після нього. Соціальні сервіси Інтернету (блоги, сайти) можуть допомогти  мені організувати власну діяльність й спілкування з іншими учасниками навчального процесу.

А взагалі я дуже заморилась!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий